Каталог статей

Головна » Статті » Розробки вчителів » Художня культура

Тести з художньої культури для 9 класу

                                              «Музичне мистецтво»

Варіант 1

1.      Музично-сценічна вистава, в якій використовуються різноманітні засоби естрадної і побутової   

       музики, драматичного, хореографічного та оперного мистецтва:

       а) мюзикл;              б) опера;            в) оперета.

2.  Установіть відповідність між твором  і його жанром:

1.    Ф. Лоу "Моя чарівна леді”                            А    балет

2.    М. Лисенко "Тарас Бульба”                          Б     мюзикл

3.     М. Дунаєвський "Три мушкетери”              В    опера

4.    І. Кальман "Сільва”                                        Г     оперета

5.    П. Чайковський "Лебедине озеро”

3. Який із жанрів музично-театрального мистецтва поєднує у собі музику, міміку, класичний

    танець, драматургію та образотворче мистецтво:

     а) оперета;           б) опера;              в) балет?

4. Який з інструментів не належить до інструментального складу рок-гурту:

      а) електрогітари;

      б) бас-гітара;

      в) контрабас;

      г) ударна установка;

     д) фортепіано або синтезатор?

5. Форма музичного мистецтва, що виникла на межі ХІХ-ХХ століття у США як синтез 

    африканської та європейської культур:

     а) рок-н-рол;           б) поп-музика;              в) джаз.

6. Знайдіть і вкажіть зайвий твір:

    а) «Лебедине озеро»;      б) «Ромео і Джульєтта»;    в) «Собор Паризької Богоматері»;   г) «Спартак».

________________________________________________________________________________________

«Музичне мистецтво»

 

Варіант 2

1.      Музично-сценічний жанр, що ґрунтується на синтезі музики, слова, дії

а) мюзикл;              б) опера;            в) оперета.

  2.  Установіть відповідність між твором  і його жанром:

1.      М. Глінка "Руслан і Людмила”                          А    балет

2.        Й. Штраус "Летюча миша”                                Б     мюзикл

3.        П. Чайковський "Лускунчик”                            В    опера

4.      Р.Коччанте "Собор Паризької Богоматері”       Г     оперета

5.        А. Хачатурян "Спартак”

3      Який із жанрів музично-театрального мистецтва поєднує у собі естрадну музику, хореографію, оперу,  драматургію та образотворче мистецтво:

 а) оперета;           б) опера;              в) мюзикл?

  4. Який з інструментів не належить до складу джазового ансамблю:

а) труба;

б) кларнет;

в) тромбон;

г) бас-гітара;

д) банджо?

5. Який музично-сценічний жанр склався в Парижі до середини ХІХ століття. З початку ХХ століття 

    провідне місце посідає у  Відні:

а) оперета;           б) опера;              в) мюзикл?

  6. Знайдіть і вкажіть зайвий твір:

      а) М. Глінка "Руслан і Людмила”;                б) П.Чайковський "Спляча красуня”;

      в) Дж. Верді "Ріголетто”;                                г) Р. Вагнер "Валькірія”.

 

Категорія: Художня культура | Додав: vika (30.11.2011) | Автор: Титенко Олена Миколаївна E
Переглядів: 4099 | Рейтинг: 2.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Гімн школи
Роботи вчителів
Образотворче мистецтво [6]
Художня культура [2]
Робота психолога в школі [1]
Проекти
Проекти учнів [5]
Газета Ровесник [9]
Методичні матеріали [1]
Презентації
Світова літ-ра [5]
Астрономія [7]
Виховна робота [3]
Це важливо
Медичний куточок [6]
Правила поведінки [8]
Поради психолога [1]
Фотоальбом
Юні інспектори руху [26]
Семінар учителів іноземної мови [16]
Живи, книго! [7]
Свято осені й урожаю [65]
Семінар заступників із виховної роботи [3]
Тиждень шкільного підручника [9]
Семінар директорів шкіл [53]
Естафета педагогічних інновацій [53]
ХV Національний конкурс шкільних газет [20]
Семінар заступників директорів з навчальної роботи [58]
День писемності [8]
Екскурсія 6 класів в Опішне 2016 [20]
Зірка школи - 2017 [20]
Конкурс-презентація талантів
14 лютого – Міжнародний день дарування книг [16]
Як пройшов цей день у нашій школі
Новий рік 2019 [40]
Календар
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Я маю право!
Для громадян
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Гаряча лінія
МОН молодьспорт
Департамент
РМК
УЦОЯО
ПОІППО
Педпреса
Освіта
Щоденник