Головна » 2011 » Березень » 23 » Семінар психологів
12:43
Семінар психологів

       Дата проведення: 18.02.2011 р.

       Місце проведення: Червонозаводська  ЗОШ І-ІІІ ст. №1

                                                                                                                                                     

        ТЕМА СЕМІНАРУ: Робота працівників психологічної служби по підвищенню психологічної компетентності педагогів.

 

        МЕТА СЕМІНАРУ: На прикладі діяльності практичного психолога Червонозаводської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 показати форми і методи роботи з підвищення психологічної обізнаності педагогічних працівників. Обмін досвідом роботи. Вдосконалення навичок тренінгової роботи.

          Щороку дедалі більше психологів переступає пороги освітніх закладів. Робота психолога непроста. Професійна придатність та компетентність психолога, його вміння правильно організувати свою роботу - запорука успішності. Психолог в школі працює з усіма категоріями учасників навчально­ - виховного процесу , але, на мій погляд, найважча категорія ­вчителі. Учителі й психологи є професійними комунікаторами. На практиці  вони самі знаходяться під пресингом стресогенних і конфліктогенних факторів.    Не перестає дивувати, що школа й реалії її життя є най­улюбленішою темою розмов учителів навіть у вільний від роботи час. Справді, вчителювання, наставництво - це не стільки робота, професія, скільки стиль життя. При цьому, коли проблематика сучасної школи виноситься на обговорення педагогічних рад, круглих столів, педагогічних семінарів тощо - це не завжди викликає захоплення і зацікавленість у тих самих учителів. Пропагування психологічних знань в аудиторії вчителів теж часто відбувається з певними труднощами. Короткі інформаційні повідомлення, побудовані за лекційним принципом, не завжди цікаві для них. Триваліші й емоційно забарвленіші інтерактивні заняття - тренінги, семінари - викликають більший інтерес, але не завжди вчителі знаходять вільний час для відвідування таких зустрічей. Тому без підтримки адміністрації організувати заняття дуже і дуже складно. Саме від того,  наскільки ви зможете їх зацікавити і буде залежати велика частка вашого успіху. Значну роль в цьому відіграє не лише індивідуальні форма роботи, а й організація різних видів групової роботи. Як же спонукати вчителів до участі в тренінгах, різноманітних семінарах, іграх?

 

Є 8 основних аспектів, які допоможуть досягти позитивних результатів.

 

·    Особистість психолога (його внутрішній світ і зовнішній вигляд)

·    Чітке пояснення правил

·    Вміння заінтригувати

·    Пояснення користі від участі у заході

·    Матеріальна зацікавленість

·    Правильний підбір учасників у групі

·    Підбір адекватних ігор

·    Наполегливість

Обов'язково в учительській повинно бути яскраве, лаконічне оголошення.

   У сучасній системі освіти останнім часом все більше акцентується увага на гуманізації освіти, що передбачає особистісно орієнтовану педагогіку. Тому сьогодення ставить нові вимоги до освіти та до кожного педагога.

У педагогічному досвіді кожного вчителя є дві сторони : об'єктuвна - ті методи і прийоми роботи, які використовуються у цьому досвіді, та особистісна - це та, як учитель залежно від особистісних рис і здібностей використовує ці методи і прийоми.

Учитель має зробити процес учіння захопливим. Він має бути відданим роботі з дітьми, освіченим. Постійно підвищувати свій професійний рівень. А допомагати їм у цьому, надавати психологічну та методичну підтримку мають 'спільними зусиллями психологічна служба та адміністрація навчального закладу.

 

Серед форм психологічної просвітницької роботи чільне місце посідають:

1. Семінари         (науково-практичні,    психолого-педагогічні, практикуми, проблемні, брифінги ... )

2. Ігри ( ділові, рольові)

3. Тренінги

4. Психолого-педагогічні читання

5. Психолого-педагогічні виставки

6. Психолого-педагогічні конференції

7. Науково-практичні конференції

8. Прес-конференції

9. Психолого-педагогічні консиліуми (диспути, дискусії)

10. Педагогічні ради

11. Атестація педагогів та здійснення психодіагностики

12. Педагогічний ринг (проводять під час атестації)

13. Поради, рекомендації

Всі ці форми роботи можуть існувати як самостійно, так і в комплексі. Наприклад: педагогічна рада у формі ділової гри з елементами тренінгу. Проведенню педагогічної ради може передувати психолого-педагогічна виставка з певної проблеми і т.п. Складовою науково-практичної конференції може бути педагогічний ринг...

Прочитати повністю: http://chzosh1.ucoz.ua/_.docx

Презентація: http://chzosh1.ucoz.ua/___.ppt


Переглядів: 1024 | Додав: vika | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Гімн школи
Роботи вчителів
Світова літ-ра [6]
Образотворче мистецтво [6]
Художня культура [2]
Робота психолога в школі [1]
Проекти
Проекти учнів [4]
Газета Ровесник [5]
Методичні матеріали [1]
Презентації
Світова літ-ра [5]
Астрономія [7]
Виховна робота [3]
Це важливо
Медичний куточок [6]
Правила поведінки [8]
Поради психолога [1]
Фотоальбом
Юні інспектори руху [26]
Семінар учителів іноземної мови [16]
Живи, книго! [7]
Свято осені й урожаю [65]
Семінар заступників із виховної роботи [3]
Тиждень шкільного підручника [9]
Семінар директорів шкіл [53]
Естафета педагогічних інновацій [53]
ХV Національний конкурс шкільних газет [20]
Семінар заступників директорів з навчальної роботи [58]
День писемності [8]
Екскурсія 6 класів в Опішне 2016 [20]
Зірка школи - 2017 [20]
Конкурс-презентація талантів
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Освіта
МОН молодьспорт
Щоденник
УЦОЯО
ПОІППО
Педпреса
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання