Сторінка педагога-організатора Вітаємо вас на сторінці педагога-організатора!
Тут ви знайдете відповіді на запитання, хто такий педагог-організатор і чим він займається у школі.
Сподіваємося, що ця інформація буде для вас корисною та повчальною.
Самбур Валентина Олексіївна, педагог-організатор (0,5 ст.)
Верхівська Ірина Іванівна, педагог-організатор (0,5 ст.)
Мистецтво виховання – одне із найдавніших і найскладніших. Та починається воно з приголомшливо простого: прийняти і полюбити дитину такою, якою вона є, а не якою може і повинна бути.
Позакласна та позашкільна виховна робота – додатковий шанс для дитини розвинути власні таланти, здібності, проявити лідерські якості, загартувати дух, перевірити себе, цікаво, насичено та змістовно прожити шкільні роки.
Школа – особливий світ, де рух не припиняється ні на хвилину, адже його складовими часточками є діти, учнівська молодь і педагоги. А для того, щоб цей рух був плідним, для кожного його учасника необхідна чітка злагоджена робота щодо організації навчально-виховного процесу. Особлива роль у цьому процесі належить педагогу-організатору.
Досвід приходить не відразу, його набувають з роками. Вагоме значення він має у діяльності педагога-організатора. Адже від того, як я можу використати набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу.
У нашій школі сформована система виховної роботи, яка базується на виховній проблемі школи «Система виховання духовності учнів в умовах сучасної школи» тобто, основна увага в школі звертається на виховання учня – особистості з високою національною і громадською свідомістю, який володіє життєвими компетентностями в найголовніших сферах людського життя, майбутнього учасника розбудови суспільства.
|