Сторінка директора

 

 

 

 
ДРОБЯЗКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА,
директор Заводської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1,
учитель образотворчого мистецтва вищої категорії, учитель-методист,
лауреат районної премії імені академіка І.Ф.Прокопенка
 
 

Школа – будинок радості для дітей;

 Школа – будинок творчості для вчителів;

 Школа – будинок певності для батьків. 

 

За архівними даними Заводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Лохвицької районної ради Полтавської області була заснована у 1929 році як початкова школа для дітей будівельників цукрового заводу, а з 1936 року вона набула статус середньої.

 

У 1957 році було побудоване нове чотирьохповерхове приміщення школи, яке, на жаль, у даний час перестало існувати.

Із 1991 року, опинившись в аварійному стані, школа продовжує свою діяльність у пристосованих приміщеннях.

У 2009 році здано в експлуатацію нове приміщення для учнів початкових класів, а в 2010 році – харчоблок.

Будівництво приміщення для учнів 5-11 класів триває.

  Сьогодні у школі навчається 457 учнів.

 Ефективність організації й проведення навчально-виховного процесу забезпечують 35 педагогічних працівників. 

 Із них мають:

- вищу кваліфікаційну категорію - 17 чол.;

- І категорію – 10 чол.;

- ІІ категорію – 2 чол.;

- спеціаліст – 6 чол.

 Мають звання: 

„Учитель-методист" – 3 чол.,

„Старший учитель” – 5 чол.,

„Практичний психолог – методист" – 1 чол.

 

Лауреати районної премії імені академіка І.Ф.Прокопенка - 3 чол.

 Середній вік колективу становить 44 роки.

 Червонозаводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Лохвицької районної ради Полтавської області своїм основним завданням вбачає - не просто дати учням певний обсяг знань і вмінь, а й сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення, виробити свою позицію в житті, свій світогляд, ставлення до себе, інших й адаптуватися до умов життя.

 Розуміючи й усвідомлюючи, що педагогічна праця – це майбутнє держави, педагогічний колектив школи, працюючи над проблемою  „Самореалізація, самовизначення й самовдосконалення учителя й учня в умовах сучасної школи",  підходить до навчання й виховання підростаючого покоління творчо, постійно шукаючи нові форми й методи навчальної й виховної діяльності, щоб дати кожному юнакові й дівчині розумову, моральну, практичну й психологічну підготовку до життя, розкрити в кожному з них індивідуальні здібності, нахили, обдарованість.

 Важливе значення сьогодні приділяється інноваційній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, яка характеризується експериментуванням, апробацією та застосуванням інновацій в освітньому процесі.

Розгортанню цієї діяльності сприяла розробка Міністерством освіти і науки України пілотного проекту „Школа майбутнього" та прийняття на сесії обласної ради Програми „Пілотний проект „Школа майбутнього" .

 Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції „Управління адаптивною школою: здобутки і перспективи", участь у тренінгах для шкільних лідерів змін в рамках польсько-українського проекту „Лідери освітніх ініціатив" сприяла включенню Червонозаводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 до експериментально-пошукової діяльності з розроблення моделі „Школа творчого розвитку дитини".

У рамках даної моделі створено шкільну Програму пошуку, навчання й виховання здібних та обдарованих дітей „Обдарована дитина", яка передбачає подальший етап у роботі, що проводиться педагогами школи щодо пошуку, виявленню, відбору, розвитку та підтримці юних талантів й обдарувань, створення умов для їх творчого самовираження, самовдосконалення, формування у них активної життєвої позиції й задоволення потреб у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і нахилів.

 Профільні класи, розвиваюче навчання, індивідуальні заняття та консультації, факультативи, курси за вибором учнів, предметні олімпіади, захисти науково-дослідницьких робіт, конкурси, інтелектуальні ігри, тижні наук, робота шкільних клубів та гуртків за інтересами – усе це дає можливість визначити перспективи розвитку кожної дитини, а у подальшому самостійно і правильно обрати майбутню професію.

 Із метою виховання в школярів суспільної активності та відчуття відповідальності, підготовки їх до розв’язання тих проблем, які стоять перед нашим суспільством, залучення юних громадян до діяльності в громаді  Червонозаводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 стала учасником суспільної Акції школярів України „Громадянин – 2009", започаткованої Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін „Нова доба". У рамках даного проекту була налагоджена тісна співпраця з органами місцевої та районної влади, засобами масової інформації, проведена велика  робота з дослідження суспільної проблеми.

Як результат – учні-старшокласники із проектом „Хочу навчатися в новій школі сьогодні" взяли  участь  у  фінальному  етапі  захисту  проектів,  що  проходив у м. Києві у 2009 році.

Отримавши Диплом за найцікавіший проект, учні-проектанти стали учасниками репортажу для молодіжної телепередачі „Індиго", яка транслювалася на першому національному каналі. Для учнів, як переможців Акції, була організована екскурсія до Верховної Ради України.

 У 2011 році старшокласники продовжили ініціативу своїх попередників, прийнявши участь в учнівському соціальному проекті „Я пишаюся малою батьківщиною!"  в рамках Всеукраїнської Акції учнівських проектів «Громадянин – 2011», та отримали  диплом переможця.

 У школі діє Громадське  самодіяльне  об’єднання старшокласників „ВІТА" (Відповідальні -  Ініціативні - Творчі - Активні), яке займається справами шкільного самоврядування, та Рада Творчих Справ – мозковий центр різноманітних ініціатив та активностей.

 У січні 2011 року шкільна Рада Творчих Справ створила ініціативну групу «Ми – обираємо дію!», до складу якої увійшли учні 9-10 класів, які об’єдналися для спільної активної діяльності, вияву власної громадянської позиції, небайдужості до проблем територіальної громади та бажання випробувати себе.

Проектанти взяли  участь у  конкурсі малих грантів «Молодь діє!», який проводився у рамках проекту „Розвиток громадської ініціативи серед молоді Полтавської та Черкаської областей" за сприяння Національного фонду підтримки демократії з практично-орієнтованим проектом „Я пишаюся малою Батьківщиною!".

 У 2010-2011 навчальному році в рамках Всеукраїнського конкурсу історичних проектів „Слідами історії" працювали над навчальним проектом „Чи мають право на життя споруди земських шкіл?". 

 Три роки поспіль учні 9-10 класів приймають участь у Всеукраїнському конкурсі  „Молодь тестує якість" при партнерстві компанії „Фокстрот. Техніка для дому" в рамках проекту „Спільнота споживачів та громадські об’єднання" за підтримки Міністерства освіти і науки України. На рахунку учасників конкурсу - два ІІІ-х місця та одне ІІ місце, зайняті на  обласному етапі конкурсу. 

У 2010 році призер обласного етапу конкурсу зайняв ІІ місце, а у 2011 році – І місце у Всеукраїнському етапі. Обидва учні (Десятниченко Олександр, Онасенко Ірина) стали учасниками церемонії нагородження у Міністерстві освіти і науки України.

 Щорічно члени загону ЮІР „Автодром" стають учасниками та призерами обласних змагань юних інспекторів руху. 

У 2010 році вони здобули перемогу, отримавши путівку в МДЦ „Артек", де прийняли участь у Всеукраїнському зльоті юних інспекторів руху.

 Із метою формування усвідомлення молоддю цінностей здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки кожної людини на цих засадах із 2002 року в школі впроваджується Міжнародний проект „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному" серед молоді України щодо здорового способу життя".

За час впровадження проекту підготовлено 10 підлітків – інструкторів Програми для проведення занять із ровесниками, які стали учасниками І Всеукраїнського зльоту  підлітків–інструкторів Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний – рівному” у м. Києві,  учасниками І, ІІ та ІІІ зльотів підлітків–інструкторів Програми «рівний – рівному» Полтавської області у м. Комсомольську. Два інструктори пройшли навчання в регіональній школі підлітків–інструкторів Програми «рівний – рівному» в с.Чинадієво Мукачівського району  Закарпатської обл.

 13 квітня 2011 року команда „Активія" Червонозаводської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 представляла  Лохвиччину на  обласному конкурсі - фестивалі „Молодь обирає здоров’я", метою якого є формування, популяризація та пропаганда здорового способу життя серед дітей і молоді, запобігання негативним проявам серед підлітків, виявлення та підтримка талановитої учнівської молоді. Учні школи вибороли ІІІ місце в конкурсі літературно-музично-спортивних міні-композицій та ІV загальнокомандне місце серед 28 команд-учасниць конкурсу.

 На шляху до створення „Школи майбутнього" колектив школи має певні здобутки. 

Але основною проблемою залишається відсутність шкільного приміщення для учнів основної та старшої школи, відсутність спортзалу.

Незважаючи на складні умови навчання, адміністрація і педагогічний колектив школи докладають максимум зусиль для того, щоб рівень навчання учнів відповідав Державним стандартам освіти, вимогам профілізації старшої школи.

 Червонозаводська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – одна з небагатьох шкіл району, яка має право на надання освітніх послуг, пов’язаних із професійним навчанням. 

Так, у 2000 році школа отримала ліцензію на право підготовки водіїв автомобільних засобів категорії „С".

Із 2003 року наші випускники разом із атестатами про повну загальну середню освіту отримують права водія вантажного та легкового транспорту категорії „ВС ”.

Із  2006 року, поновивши ліцензію, школа надає освітні послуги у сфері професійно-технічної освіти із підготовки водіїв автотранспортних засобів категорії „ВС" та підготовки операторів комп’ютерного набору.

У 2011 році школа успішно пройшла акредитацію при Департаменті ДАІ на право професійної підготовки водіїв автотранспортних засобів.

Шлях до створення „Школи майбутнього" триває. 

Учительський та учнівський колективи школи прагнуть до подальшого творчого зростання, самореалізації, самовизначення й самовдосконалення.

У 2013 році створено Програму інноваційного розвитку школи „Школа соціального оптимізму", над втіленням якої співпрацюють педагогічний, учнівський та батьківський колективи. 

 Із часом змінюються шкільні пріоритети, вдосконалюються навчальні плани і програми, але незмінними залишаються одвічні шкільні цінності – повага до знань як основи людського прогресу, відданість учителів своїй справі, віра у творчі сили дитини.

 Тому для педагогічного колективу школи головним завданням залишається забезпечення атмосфери творчості та ініціативності всіх учасників навчально-виховного процесу.

 Попереду – цікаві творчі знахідки й здобутки.  А це -  відкриття нових сторінок в історії нашої школи.

 

                     Ти можеш!" - повинен на­гадувати вчитель учневі.
                     „Він може!" - повинен нагадувати колектив.
                     „Я можу" - повинен повірити в себе учень.

                                                                                              В.Шаталов

 

                                                                                                                                                                        

 

 

Гімн школи
Роботи вчителів
Світова літ-ра [0]
Образотворче мистецтво [6]
Художня культура [2]
Робота психолога в школі [1]
Проекти
Проекти учнів [5]
Газета Ровесник [5]
Методичні матеріали [1]
Презентації
Світова літ-ра [5]
Астрономія [7]
Виховна робота [3]
Це важливо
Медичний куточок [6]
Правила поведінки [8]
Поради психолога [1]
Фотоальбом
Юні інспектори руху [26]
Семінар учителів іноземної мови [16]
Живи, книго! [7]
Свято осені й урожаю [65]
Семінар заступників із виховної роботи [3]
Тиждень шкільного підручника [9]
Семінар директорів шкіл [53]
Естафета педагогічних інновацій [53]
ХV Національний конкурс шкільних газет [20]
Семінар заступників директорів з навчальної роботи [58]
День писемності [8]
Екскурсія 6 класів в Опішне 2016 [20]
Зірка школи - 2017 [20]
Конкурс-презентація талантів
Гаряча лінія
Гаряча лінія
МОН молодьспорт
Департамент
РМК
УЦОЯО
ПОІППО
Педпреса
Освіта
Щоденник
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання