Основи здоров‘я

Навчально-методичне забезпечення викладання предмета „Основи здоров’я"

у 2018-2019 навчальному році

Викладання предмету «Основи здоров’я» у 2018/2019 н.р. буде здійснюватись за програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, з урахуванням особливостей – орієнтація на очікуваний результат, формулювання очікуваних результатів у компетентістному форматі (знання, уміння, ставлення), більша свобода вчителя щодо планування та реалізації навчальнопізнавальної діяльності учнів, врахування наскрізних для всіх предметів тематичних ліній.

На вивчення предмету «Основи здоров’я» у всіх закладах загальної середньої освіти відповідно до наказу МОН України № 405 від 20.04.2018 року «Про затвердження типової програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» передбачена 1 година на тиждень, 35 годин на рік.

Предмет «Основи здоров’я» реалізує здоров’язбережувальну компетентність, яка визначена діючими Державними стандартами як ключова для галузі «Здоров’я і фізична культура» та концепції «Нова українська школа».

Учителі основ здоров’я мають усвідомлювати, що головною метою навчання предмету є формування здоров’язбережувальної компетентності кожного учня, складовими якої є психо-соціальні і спеціальні життєві навички, сприятливі для здоров’я, безпеки, успішної соціалізації і самореалізації дітей та підлітків.

До психо-соціальних компетенцій (життєвих навичок) належать:

позитивна самооцінка, самоконтроль, керування стресами, мотивація успіху і гартування волі, аналіз проблем і прийняття зважених рішень, критичне і творче мислення, вміння вчитись, ефективне спілкування, співчуття, розв’язання конфліктів, протистояння негативним соціальним впливам тощо.

До спеціальних компетенцій належать:

санітарно-гігієнічні навички, раціональне харчування, рухова активність, загартування, організація режиму праці та відпочинку, надання першої допомоги тощо.

Відтепер вчитель має вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту предмета.

Вчитель також має право самостійно переносити теми уроків, відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем.

Наскрізні лінії представлено у предметі «Основи здоров’я»:

«Здоров'я і безпека»,

«Громадянська відповідальність»,

«Екологічна безпека та сталий розвиток»,

«Підприємливість та фінансова грамотність»,

як за складом життєвих навичок (повністю) так і за тематикою (частково).

Для реалізації поставлених завдань рекомендовано використовувати додаткові 72 ресурси (всього понад 3000 матеріалів - підручники, посібники, розробки уроків, презентації, відео, мультфільми тощо), представлені у вільному доступі на порталі превентивної освіти http://autta.org.ua/. 

 

Гімн школи
Роботи вчителів
Образотворче мистецтво [6]
Художня культура [2]
Робота психолога в школі [1]
Проекти
Проекти учнів [5]
Газета Ровесник [8]
Методичні матеріали [1]
Презентації
Світова літ-ра [5]
Астрономія [7]
Виховна робота [3]
Це важливо
Медичний куточок [6]
Правила поведінки [8]
Поради психолога [1]
Фотоальбом
Юні інспектори руху [26]
Семінар учителів іноземної мови [16]
Живи, книго! [7]
Свято осені й урожаю [65]
Семінар заступників із виховної роботи [3]
Тиждень шкільного підручника [9]
Семінар директорів шкіл [53]
Естафета педагогічних інновацій [53]
ХV Національний конкурс шкільних газет [20]
Семінар заступників директорів з навчальної роботи [58]
День писемності [8]
Екскурсія 6 класів в Опішне 2016 [20]
Зірка школи - 2017 [20]
Конкурс-презентація талантів
14 лютого – Міжнародний день дарування книг [16]
Як пройшов цей день у нашій школі
Календар
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Для громадян
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Гаряча лінія
МОН молодьспорт
Департамент
РМК
УЦОЯО
ПОІППО
Педпреса
Освіта
Щоденник