Інформація про школу


Важливе значення сьогодні приділяється інноваційній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, яка характеризується експериментуванням, апробацією та застосуванням інновацій в освітньому процесі.

Розгортанню цієї діяльності сприяла розробка Міністерством освіти і науки України пілотного проекту „Школа майбутнього" та прийняття на сесії обласної ради Програми „Пілотний проект „Школа майбутнього" на 2006-2012 роки".

Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти залучив загальноосвітні навчальні заклади області до експериментально-пошукової діяльності з розроблення моделей „Школи майбутнього".

На шляху створення „Школи майбутнього", з метою інноваційного розвитку різноманітності навчального середовища учнів Червонозаводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 включилась до експериментально-пошукової діяльності з розроблення моделі „Школа творчого розвитку дитини".

У рамках даної моделі створено шкільну Програму пошуку, навчання й виховання здібних та обдарованих дітей „Обдарована дитина" на 2007-2012 роки, яка передбачає подальший етап у роботі, що проводиться педагогами школи щодо пошуку, виявленню, відбору, розвитку та підтримці юних талантів й обдарувань, створення умов для їх творчого самовираження, самовдосконалення, формування у них активної життєвої позиції й задоволення потреб у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і нахилів; включає в себе структуру системи пошуку обдарованої особистості, форми і методи роботи з обдарованими дітьми, структуру підготовки вчителів до роботи із здібними та обдарованими дітьми.

Профільні класи, розвиваюче навчання, індивідуальні заняття та консультації, факультативи, курси за вибором учнів, предметні олімпіади, захисти науково-дослідницьких робіт, конкурси, інтелектуальні ігри, тижні наук, робота шкільних клубів та гуртків за інтересами – усе це дає можливість визначити перспективи розвитку кожної дитини, а у подальшому самостійно і правильно обрати майбутню професію.

Українська система освіти характеризується переходом до особистісно-орієнтованого співробітництва, де тому, хто навчається, відводиться активна роль субʼєкта освітньої діяльності.

Саме тому необхідним є використання в навчально-виховному процесі нестандартних технологій, запровадження інновацій, чільне місце серед яких посідає метод проектів, який сприяє посиленню індивідуалізації процесу навчання, пошуку оптимального поєднання теорії й практики, актуалізації наявних знань та умінь учнів.

Так, із метою виховання в школярів суспільної активності та відчуття відповідальності, підготовки їх до розв’язання тих проблем, які стоять перед нашим суспільством, залучення юних громадян до діяльності в громаді  Червонозаводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 стала учасником суспільної Акції школярів України „Громадянин – 2009", започаткованої Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін „Нова доба".

У рамках даного проекту була налагоджена тісна співпраця з органами місцевої та районної влади, засобами масової інформації, проведена велика  робота з дослідження суспільної проблеми. Як результат – учні-старшокласники із проектом „Хочу навчатися в новій школі сьогодні" взяли  участь  у  фінальному  етапі  захисту  проектів,  що  проходив у м. Києві у 2009 році.

Отримавши Диплом за найцікавіший проект, учні-проектанти стали учасниками репортажу для молодіжної телепередачі „Індиго", яка транслювалася на першому національному каналі. Для учнів, як переможців Акції, була організована екскурсія до Верховної Ради України.

У 2011 році старшокласники продовжили ініціативу своїх попередників, прийнявши участь в учнівському соціальному проекті „Я пишаюся малою батьківщиною!"  в рамках Всеукраїнської Акції учнівських проектів «Громадянин – 2011», та отримавши  диплом переможця.

У січні 2011 року шкільна Рада Творчих Справ створила ініціативну групу «Ми – обираємо дію!», до складу якої увійшли учні 9-10 класів, які об’єдналися для спільної активної діяльності, вияву власної громадянської позиції, небайдужості до проблем територіальної громади та бажання випробувати себе.

Проектанти взяли  участь у  конкурсі малих грантів «Молодь діє!», який проводився у рамках проекту „Розвиток громадської ініціативи серед молоді Полтавської та Черкаської областей" за сприяння Національного фонду підтримки демократії з практично-орієнтованим проектом „Я пишаюся малою Батьківщиною!".

А у 2010-2011 навчальному році в рамках Всеукраїнського конкурсу історичних проектів „Слідами історії" працювали над навчальним проектом „Чи мають право на життя споруди земських шкіл?".

У жовтні 2011 року дані матеріали були представлені на Всеукраїнській акції „Моральний вчинок", ініційованій Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

Проект зайняв ІІ місце. Учні-проектанти запрошені на урочисте нагородження, яке відбудеться 23 квітня 2012 року у м.Києві в Будинку вчених.

 

Три роки поспіль учні школи  приймають участь у Всеукраїнському конкурсі  „Молодь тестує якість" при партнерстві компанії „Фокстрот. Техніка для дому" в рамках проекту „Спільнота споживачів та громадські об’єднання" за підтримки Міністерства освіти і науки України. На рахунку учасників конкурсу - два ІІІ-х місця та одне ІІ місце, зайняті на  обласному етапі конкурсу. 

У 2010 році призер обласного етапу конкурсу Десятниченко Олександр зайняв ІІ місце, а у 2011 році Онасенко Ірина – І місце у Всеукраїнському етапі. Обидва учні стали учасниками церемонії нагородження у Міністерстві освіти і науки України та отримали нагороди.

 

Із метою формування усвідомлення молоддю цінностей здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки кожної людини на цих засадах із 2002 року під керівництвом практичного психолога Лисечка В.П. у школі впроваджується Міжнародний проект „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному" серед молоді України щодо здорового способу життя".

За час впровадження проекту підготовлено 10 підлітків – інструкторів Програми для проведення занять із ровесниками, які стали учасниками І Всеукраїнського зльоту  підлітків–інструкторів Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний – рівному” у м. Києві,  учасниками І, ІІ та ІІІ зльотів підлітків–інструкторів Програми «рівний – рівному» Полтавської області у м. Комсомольську. Два інструктори пройшли навчання в регіональній школі підлітків–інструкторів Програми «рівний – рівному» в с.Чинадієво Мукачівського району  Закарпатської обл.

На шляху до створення „Школи майбутнього" колектив школи має певні здобутки.

Але основною проблемою залишається відсутність шкільного приміщення для учнів основної та старшої школи, відсутність спортзалу.

Незважаючи на складні умови навчання, адміністрація і педагогічний колектив школи докладають максимум зусиль для того, щоб рівень навчання учнів відповідав Державним стандартам освіти, вимогам профілізації старшої школи.

Червонозаводська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – одна з небагатьох шкіл району, яка має право на надання освітніх послуг, пов’язаних із професійним навчанням. Так, у 2000 році школа отримала ліцензію на право підготовки водіїв автомобільних засобів категорії „С". Із 2003 року наші випускники разом із атестатами про повну загальну середню освіту отримують права водія вантажного та легкового транспорту категорії „ВС ”.

Із  2006 року, поновивши ліцензію, школа надає освітні послуги у сфері професійно-технічної освіти із підготовки водіїв автотранспортних засобів категорії „ВС" та підготовки операторів комп’ютерного набору.

У 2011 році школа успішно пройшла акредитацію при Департаменті ДАІ на право професійної підготовки водіїв автотранспортних засобів.

 

Шлях до створення „Школи майбутнього" триває.

Учительський та учнівський колективи школи прагнуть до подальшого творчого зростання, самореалізації, самовизначення й самовдосконалення.

У 2011 році створено План інноваційного розвитку школи „Школа соціального оптимізму" на 2011-2015 роки, над втіленням якого співпрацюють педагогічний, учнівський та батьківський колективи.

 

Із часом змінюються шкільні пріоритети, вдосконалюються навчальні плани і програми, але незмінними залишаються одвічні шкільні цінності – повага до знань як основи людського прогресу, відданість учителів своїй справі, віра у творчі сили дитини.

Тому для педагогічного колективу школи головним завданням залишається забезпечення атмосфери творчості та ініціативності учасників навчально-виховного процесу.


Гімн школи
Роботи вчителів
Світова літ-ра [6]
Образотворче мистецтво [6]
Художня культура [2]
Робота психолога в школі [1]
Проекти
Проекти учнів [4]
Газета Ровесник [5]
Методичні матеріали [1]
Презентації
Світова літ-ра [5]
Астрономія [7]
Виховна робота [3]
Це важливо
Медичний куточок [6]
Правила поведінки [8]
Поради психолога [1]
Фотоальбом
Юні інспектори руху [26]
Семінар учителів іноземної мови [16]
Живи, книго! [7]
Свято осені й урожаю [65]
Семінар заступників із виховної роботи [3]
Тиждень шкільного підручника [9]
Семінар директорів шкіл [53]
Естафета педагогічних інновацій [53]
ХV Національний конкурс шкільних газет [20]
Семінар заступників директорів з навчальної роботи [58]
День писемності [8]
Екскурсія 6 класів в Опішне 2016 [20]
Зірка школи - 2017 [20]
Конкурс-презентація талантів
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Освіта
МОН молодьспорт
Щоденник
УЦОЯО
ПОІППО
Педпреса
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання